MET BETREKKING TOT HET AANKOPEN VAN TICKETS VIA DE ONLINE TICKET SERVICE
Gevestigd aan de Sniep 41, 1112 AC Diemen, Nederland
Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 62950258
Artikel 1. Definities
In deze gebruiksvoorwaarden wordt verstaan onder:
Account: verzameling gegevens met betrekking tot een bepaalde Koper, welke gegevens kunnen worden ingezien en
gewijzigd via de website van Yourtickets na het verstrekken van bijhorende inloggegevens.
Organisator: de (al dan niet vertegenwoordigde of vertegenwoordigende) natuurlijk of rechtspersoon die gebruik maakt
van de Online Ticket Service om Tickets aan te bieden en te verkopen aan een Koper.
Koper: de natuurlijk of rechtspersoon die via de Online Ticket Service een of meer Tickets aanschaft voor een
evenement van de Organisator.
Algemene Voorwaarden: de onderhavige algemene voorwaarden van Yourtickets met betrekking tot het aankopen van
Tickets via de Online Ticket Service.
Content: alle gegevens, informatie, berichten, data, tekst, muziek, geluid, foto, video of ander (digitaal) materiaal.
Online Ticket Service: de door Yourtickets ter beschikking gestelde SaaS-dienst waarbij aan de Koper de mogelijkheid
wordt geboden om Tickets te kopen via een (web)applicatie.
Overeenkomst: de overeenkomst tussen Yourtickets en de Koper waarbij wordt overeengekomen dat de Koper gebruik
zal maken van de Online Ticket Service.
Tickets: alle toegangsbewijzen die in de Online Ticket Service door de Koper worden aangekocht.
Schriftelijk: onder “schriftelijk” valt in deze algemene voorwaarden ook communicatie per e-mail, fax of digitaal
(bijvoorbeeld via een online interface) mits de identiteit van de afzender en integriteit van de inhoud voldoende
vaststaat.
Servicekosten: de aan Yourtickets verschuldigde provisie per verkocht Ticket.
Transactiekosten: de kosten die per betaling aan de Payment Service Provider verschuldigd zijn.
Artikel 2. Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op het gebruik van de Online Ticket Service, waaronder de aankoop
van Tickets.
Indien de Overeenkomst tussen Yourtickets en de Koper tot stand komt via de website van Yourtickets, zullen de
Algemene Voorwaarden bij het invullen, doch voor het versturen van het formulier aan de Koper beschikbaar gesteld
worden. Daarbij zal de Koper expliciet en specifiek worden gevraagd om de Algemene Voorwaarden te accepteren
(actieve instemming).
Yourtickets is te allen tijde gerechtigd deze algemene voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen van deze algemene
voorwaarden worden bekendgemaakt door middel van een e-mailbericht aan het bij Yourtickets bekende e-mailadres
van de Koper of door publicatie van de nieuwe voorwaarden op de website van Yourtickets. Van toepassing zijn steeds
de voorwaarden zoals deze luiden ten tijde van het sluiten van de Overeenkomst.
Artikel 3. Aanschaffen van Tickets
De Online Ticket Service heeft als doel de aankoop van een Ticket van een Organisator door een Koper mogelijk te
maken.
Indien de Koper een Ticket wil bestellen, dient hij de online bestelprocedure te doorlopen. Gedurende de
bestelprocedure dient de Koper bepaalde persoonsgegevens, waaronder naam en geboortedatum, te verstrekken die
noodzakelijk zijn voor de levering van het Ticket. Koper garandeert dat deze informatie correct, actueel en kloppend is.
Indien de Koper met behulp van de Online Ticket Service een Ticket heeft aangeschaft bij een Organisator, kan Koper
aangeven of hij de Tickets wilt ontvangen op zijn eigen e-mailadres of een ander e-mailadres. De Koper is zelf
verantwoordelijk voor het juist invullen van het e-mailadres.
Op de aanschaf van Tickets bij een Organisator, alsmede op het bijwonen van een evenement zijn mogelijk de algemene
voorwaarden van de Organisator van toepassing. Deze algemene voorwaarden kunnen de bij de organisatie van het evenement worden opgevraagd.
Door de aankoop van een Ticket komt een overeenkomst tot stand tussen de Organisator en de Koper. Yourtickets
maakt geen onderdeel van deze overeenkomst uit. Yourtickets treedt daarbij slechts op als bemiddelaar.
Artikel 4. Gebruik van de Online Ticket Service
De Account is persoonsgebonden, niet overdraagbaar en mag slechts door de Koper zelf worden gebruikt. Door de
Koper opgegeven of ontvangen inloggegevens zijn strikt vertrouwelijk en mogen niet met derden worden gedeeld.
De Koper staat er voor in dat de informatie en gegevens die de Koper op de website plaatst juist, volledig en up-to-date
is.
De Koper begrijpt en erkent dat hij bij het gebruik van de website van Yourtickets en de daarop aangeboden producten
en service eventueel zal worden blootgesteld aan informatie en gegevens die feitelijk onjuist, beledigend, onfatsoenlijk
of anderszins verwerpelijk voor de Koper kan zijn. De Koper doet afstand van alle rechten en/of (rechts)middelen
waarover de Koper (eventueel) met betrekking tot voormelde informatie en gegevens jegens Yourtickets beschikt.
Het is de Koper uitdrukkelijk – doch niet uitsluitend – verboden:
a. de Online Ticket Service te gebruiken op een dergelijke wijze dat er een inbreuk gepleegd wordt op rechten van
derden;
b. de Online Ticket Service te gebruiken voor het verspreiden van computervirussen of materiaal met een lasterlijk,
obsceen, aanstootgevend of (be)dreigend karakter;
c. de Online Ticket Service te gebruiken voor verspreiding van materiaal met promotionele of publicitaire doeleinden
(SPAM) zonder hiervoor voorafgaande, schriftelijke toestemming van Yourtickets te hebben verkregen, tenzij de
geadresseerde uitdrukkelijk om de transmissie daarvan heeft verzocht;
d. wederrechtelijk gebruik te maken van de Online Ticket Service of de daarop verstrekte informatie en/of getoonde
Content;
e. zodanig gebruik te maken van de Online Ticket Service dat deze daardoor wordt beschadigd, vervormd,
onderbroken, stopgezet, overbelast of anderszins minder efficiënt wordt gemaakt;
f. om zonder de voorafgaande schriftelijke goedkeuring van Yourtickets op welk medium dan ook een gedeelte of
gedeelten van de Online Ticket Service te verspreiden, met inbegrip van, doch niet beperkt tot op de website
gepubliceerde Content;
g. om enig gedeelte van de Online Ticket Service en/of de daartoe behorende systemen, programma’s, diensten
en/of technologie te wijzigen of aan te passen;
h. om beveiliging gerelateerde onderdelen van de Online Ticket Service te (trachten te) omzeilen, onklaar te maken
dan wel anderszins daarin in te grijpen;
i. om zonder de voorafgaande schriftelijke goedkeuring van Yourtickets ten behoeve van zakelijke toepassingen
gebruik te maken van de Online Ticket Service of de daarop vervatte systemen, programma’s, functionaliteit en/of
technologie. Dit verbod omvat onder andere:
i. het (weder)verkopen van toegang tot de Online Ticket Service van Yourtickets op een andere website, met
name met het doel om advertentie- en/of (abonnements)inkomsten te genereren; en/of
ii. het verder verspreiden van de door Yourtickets aangeboden diensten, onder meer met het doel om
inkomsten te genereren door middel van ondernemingsactiviteiten die goeddeels soortgelijk of
vergelijkbaar zijn met de door Yourtickets gedreven ondernemingsactiviteiten;
j. om (een gedeelte van) de inhoud van de Online Ticket Service of (persoons)gegevens aangaande de bezoekers van
de Online Ticket Service, al dan niet door gebruikmaking van een geautomatiseerd systeem, te verzamelen of te
vergaren.
Het staat Yourtickets te allen tijde vrij om nadere eisen en richtlijnen aan de Content en de Online Ticket Service te
stellen en Content en diensten die niet aan deze (nieuwe) eisen en richtlijnen voldoen van de Online Ticket Service en uit
haar systemen te verwijderen, zonder hiermee tot enige schadevergoeding of restitutie jegens de Koper gehouden te
zijn.
Yourtickets of de Organisator zijn gerechtigd om een maximum aantal Tickets per bestelling en Account in te stellen.
Artikel 5. Prijzen en prijsverhoging
Yourtickets is gerechtigd de prijs van de Servicekosten op ieder gewenst moment aan te passen. De gewijzigde prijzen gelden
slechts voor nieuw aan te schaffen Tickets.
Artikel 6. Betaling
Betaling geschiedt door online betaling (onder meer via iDeal, creditcard, bancontact, Paypal of Bitcoin). Daarbij zal
gebruik worden gemaakt van een Payment Service Provider (Mollie). In het kader van de betaling kan Yourtickets
(persoons)gegevens van de Koper delen met de Payment Service Provider. Op de verrichte betalingen zijn de
betalingsvoorwaarden van de Payment Service Provider van toepassing.
Nadat betaling heeft plaatsgevonden, is restitutie van betaalde bedragen door Yourtickets niet meer mogelijk. Indien de
Koper van mening is dat hij/zij recht heeft op restitutie van enig bedrag, dient de Koper zich tot de Organisator te
wenden.
Artikel 7. Zichttermijn en herroepingsrecht
De toepasselijkheid van enige zichttermijn c.q. bedenktijd is uitdrukkelijk uitgesloten. Wegens de aard van het product
(diensten voor vrijetijdsbesteding waarbij een datum is afgesproken) is op de verkoop van Tickets geen zichttermijn van
toepassing, ook niet indien er sprake is van een consumentkoop op afstand in de zin van art. 7:46a sub b BW. De Koper komt
derhalve geen recht op herroeping van de Overeenkomst toe.
Artikel 8. Beschikbaarheid van de Online Ticket Service
Yourtickets stelt zich de maximale bereikbaarheid en beschikbaarheid van de Online Ticket Service ten doel. De Koper
heeft geen recht op enige schadevergoeding, restitutie of verrekening, indien de Online Ticket Service op enig moment
(al dan niet voor onderhoud of als gevolg van enige storing) niet bereikbaar of beschikbaar is.
Yourtickets is gerechtigd de toegang tot de Online Ticket Service (tijdelijk) te beperken of te weigeren zonder daarmee
tot enige schadevergoeding jegens de Koper gehouden te zijn, bijvoorbeeld indien dit als gevolg van onderhoud of het
oplossen van storingen noodzakelijk is.
Het is Yourtickets toegestaan de Online Ticket Service op ieder gewenst en naar eigen inzicht te wijzigen en voor zover
Yourtickets dit nodig acht. Yourtickets heeft hiertoe geen voorafgaande toestemming van de Koper nodig.
Artikel 9. Intellectuele eigendom
De Content in de Online Ticket Service is auteursrechtelijk beschermd. Het is de Koper niet toegestaan de Content
zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteursrechthebbende op te slaan (met uitzondering van de
Content die benodigd is om Online Ticket Service te kunnen gebruiken), te reproduceren, te wijzigen, openbaar te
maken, te distribueren of te verzenden, te verkopen of anderszins over te dragen of enige rechten hierop te verlenen.
De Koper geeft Yourtickets door het plaatsen van Content op de Online Ticket Service een niet-exclusieve, royaltyvrije,
overdraagbare en in sublicentie te geven wereldwijde licentie, om de Content te gebruiken, te reproduceren, aan te
passen, te vertalen, te distribueren, te publiceren en afgeleide werken te creëren en om de Content in alle nu bekende
en toekomstige media openbaar te maken, te verveelvoudigen of voor promotionele doeleinden aan te wenden.
Artikel 10. Functionaliteiten van derden
De Koper kan, geheel naar eigen inzicht en risico, gebruik maken van functies die de Online Ticket Service of het Account
van de Koper op de Online Ticket Service verbinden met services van derden ('Toepassingen'), waarna dergelijke
Toepassingen interactie kunnen hebben met, verbinding kunnen maken met of informatie kunnen verzamelen van en/of
uitwisselen met het Account van de Koper op de Online Ticket Service. Door gebruik te maken van dergelijke
Toepassingen, erkent de Koper en gaat de Koper akkoord met het volgende: (i) indien de Koper een toepassing gebruikt
om gegevens te delen, stemt de Koper erin toe dat gegevens over het Account van de Koper op de Online Ticket Service
worden gedeeld, (ii) het gebruik van de Toepassingen ertoe kan leiden dat persoonlijk identificeerbare gegevens
openbaar worden gemaakt en/of met de Koper in verband kunnen worden gebracht, zelfs als Yourtickets deze gegevens
niet zelf heeft verstrekt, en (iii) het gebruik van Toepassingen vindt naar eigen keuze en voor eigen risico plaats, en de
Koper zal Yourtickets schadeloos stellen voor activiteiten die plaatsvinden in verband met de Toepassingen.
Op het gebruik van Toepassingen van derden zijn mogelijk de gebruiksvoorwaarden van deze derden van toepassing.
Artikel 11. Aansprakelijkheid van Yourtickets
Yourtickets stelt zich het adequaat functioneren van de Online Ticket Service en de achterliggende systemen ten doel en
streeft hierbij naar een optimale gebruikerservaring en maximale beschikbaarheid c.q. bereikbaarheid. Yourtickets staat
er echter niet voor in dat de Online Ticket Service of de achterliggende systemen altijd storingsvrij en volcontinu
functioneren. Yourtickets wijst er in dit verband op dat zij hierbij tevens afhankelijk is van derden. Yourtickets is dan ook
niet aansprakelijk in geval interne of externe oorzaken aan het functioneren van de Online Ticket Service of de
achterliggende systemen in de weg staan, ook is Yourtickets in dat geval niet gehouden tot enige restitutie of
schadevergoeding.
Yourtickets aanvaardt geen aansprakelijkheid voor en kan niet garanderen dat:
a. de Online Ticket Service aan alle eisen en wensen van de Koper voldoet;
b. de Online Ticket Service te allen tijde storingsvrij, veilig en foutloos is;
c. mogelijke fouten in software of programmacode gecorrigeerd (kunnen) worden;
d. de Content in de Online Ticket Service juist, volledig en actueel is;
e. er geen ongeautoriseerde toegang tot of onrechtmatig gebruik van de Online Ticket Service of systemen van
Yourtickets door derden zal worden gemaakt.
In het communicatieverkeer tussen Kopers onderling of tussen de Koper en Yourtickets is Yourtickets op geen enkele
manier aansprakelijk voor misverstanden, vertragingen of niet overkomen van boodschappen dan wel onduidelijke
mededelingen veroorzaakt door het gebruik van de Online Ticket Service van Yourtickets.
Yourtickets zal in geen enkel geval aansprakelijk zijn voor elke vorm van schade, direct of indirect, op enige wijze
ontstaan door of voortvloeiend uit:
a. het gebruik van de Online Ticket Service van Yourtickets;
b. softwarefouten in de Online Ticket Service van Yourtickets;
c. ontoegankelijkheid tot de Online Ticket Service van Yourtickets, wegens technische oorzaken, foutief verstrekte
URL of een niet functionerend e-mailadres van de Koper;
d. onderhoud en calamiteiten;
e. gevolgschade.
Yourtickets is niet aansprakelijk voor schade die de Koper of een derde lijdt als gevolg van een bezoek aan een
evenement van de Organisator.
De uitsluitingen en beperkingen van aansprakelijkheid in deze Algemene Voorwaarden gelden niet indien en voor zover
sprake is van opzet of grove schuld aan de zijde van Yourtickets.
Artikel 12. Bemiddeling
Yourtickets stelt slechts het gebruik van de Online Ticket Service ter beschikking, maar maakt in geen geval onderdeel
uit van een Overeenkomst die door het gebruik van de Online Ticket Service tussen de Koper en een Organisator of een
derde tot stand komt. Yourtickets faciliteert enkel de verkoop van Tickets via de Online Ticket Service en treedt daarbij
slechts op als bemiddelaar.
Indien het evenement waarvoor de Koper Tickets heeft aangeschaft door de Organisator wordt geannuleerd of om een
andere reden geen doorgang vindt, en de Organisator besluit de kosten van Tickets aan de Koper terug te betalen,
behoudt Yourtickets het recht op de betaalde Servicekosten. Er vindt in dat geval geen restitutie van de Servicekosten of
Transactiekosten plaats.
Artikel 13. Uitsluiting van gebruik
Yourtickets verleent de Koper toestemming om zich toegang te verstrekken tot de Online Ticket Service van Yourtickets
en deze te gebruiken in overeenstemming met de onderhavige Algemene Voorwaarden. Yourtickets behoudt zich het
recht voor de Koper de (verdere) toegang tot de Online Ticket Service te weigeren en de Account van de Koper op te
heffen alsmede door de Koper geplaatste Content van de Online Ticket Service en uit de systemen te verwijderen,
indien de Koper handelt in strijd met deze voorwaarden, zonder dat Yourtickets daarmee tot enige schadevergoeding
jegens de Koper gehouden is.
Eventuele schade die Yourtickets lijdt als gevolg van het niet-naleven van de onderhavige voorwaarden door de Koper,
zal door Yourtickets integraal op de Koper worden verhaald.
Yourtickets is niet gehouden de gegevens van de Koper of door de Koper geplaatste Content na het opheffen van de
Account van haar systemen te verwijderen, of nog langer opgeslagen te (doen) houden.
Artikel 14. Links naar andere websites
De Online Ticket Service van Yourtickets bevat mogelijk links naar websites van derden. Yourtickets is op geen enkele wijze
verantwoordelijk voor de inhoud van de websites waar naartoe gelinkt wordt. Het plaatsen van links door Yourtickets houdt
op geen enkele wijze een impliciete goedkeuring in van de inhoud van deze websites of webpagina’s.
Artikel 15. Vrijwaring
De Koper vrijwaart Yourtickets voor eventuele c.q. vermeende aanspraken van derden, daaronder mede begrepen
aanspraken van derden (waaronder in ieder geval de Organisator en andere Kopers), die in verband met het gebruik van de
website of door de Koper op de Online Ticket Service geplaatste Content schade lijden en waarvan de oorzaak aan de Koper
toerekenbaar is. Indien Yourtickets uit dien hoofde door derden mocht worden aangesproken, dan is de Koper gehouden
Yourtickets zowel buiten als in rechte bij te staan en onverwijld al hetgeen te doen dat van hem in dat geval verwacht mag
worden. Indien de Koper in gebreke blijft ten aanzien van het nemen van adequate maatregelen, dan is Yourtickets, zonder
ingebrekestelling, gerechtigd zelf daartoe over te gaan. Alle kosten en schade aan de zijde van Yourtickets en derden
daardoor ontstaan, komen integraal voor rekening en risico van de Koper.
Artikel 16. Klachten
Klachten over de werking van de Online Ticket Service of daarop aanwezige Content kunnen schriftelijk via e-mail aan
Yourtickets worden doorgegeven: info@yourtickets.nl.
Klachten dienen uiterlijk binnen 30 dagen na het ontstaan van de klacht aan Yourtickets te worden gemeld.
Yourtickets spant zich in om eventuele klachten uiterlijk binnen 7 dagen te beantwoorden en binnen 30 dagen naar bevrediging af te handelen.
Klachten die niet op de in dit artikel genoemde wijze of binnen de daarin gestelde termijn worden ingediend, worden
niet door Yourtickets in behandeling genomen.
Artikel 17. Gegevensbescherming
Yourtickets zal te allen tijde de relevante regelgeving op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens naleven.
Deze naleving impliceert onder meer dat Yourtickets de bedrijfs- en persoonsgegevens van de Koper niet aan derden ter
beschikking zal stellen, tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de overeenkomst, de Koper daarvoor zijn
toestemming verleent of Yourtickets daartoe wordt gedwongen krachtens een door een bevoegde autoriteit gegeven
last.
Yourtickets neemt de redelijkerwijs mogelijke technische en organisatorische maatregelen ten behoeve van de
veiligheid en beveiliging van haar systemen, daarbij rekening houdende met de aard van de risico's, de stand van de
techniek en de kosten van implementatie van de maatregelen.
Artikel 18. Toepasselijk recht en forumkeuze
Op alle door Yourtickets met de Koper gesloten overeenkomsten is het Nederlandse recht van toepassing, tenzij
partijen schriftelijk anders overeengekomen zijn.
Ieder geschil tussen Yourtickets en de Koper ter zake van het gebruik van de Online Ticket Service zal bij uitsluiting
worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde Nederlandse rechter te Amsterdam, tenzij een dwingendrechtelijke
bepaling zich tegen behandeling door deze rechter verzet.
De Nederlandse tekst is steeds bepalend voor de inhoud en uitleg van deze algemene voorwaarden en eventuele
vertalingen daarvan.
GENERAL TERMS AND CONDITIONS OF USE YOURTICKETS
WITH REGARD TO THE PURCHASE OF TICKETS VIA THE ONLINE TICKET SERVICE
Established at Sniep 41, 1112 AC Diemen, the Netherlands
Registered with the Chamber of Commerce under number 62950258
Article 1. Definitions
In these terms and conditions of use the terms below shall have the following meaning:
Account: collection of data regarding a certain Buyer, which data can be accessed and changed via the Yourtickets website after providing the corresponding login data.
Organiser: the natural or legal person (whether represented or representing) who uses the Online Ticket Service to offer and sell Tickets to a Buyer.
Buyer: the natural or legal person who purchases one or more Tickets via the Online Ticket Service for an event of the Organiser.
General Terms and Conditions: the present general terms and conditions of Yourtickets with regard to the purchase of Tickets via the Online Ticket Service.
Content: all data, information, messages, data, text, music, sound, photo, video or other (digital) material.
Online Ticket Service: the SaaS service provided by Yourtickets whereby the Buyer is offered the possibility to purchase Tickets via a (web) application.
Agreement: the agreement between Yourtickets and the Buyer whereby it is agreed that the Buyer will use the Online Ticket Service.
Tickets: all tickets purchased by the Buyer in the Online Ticket Service.
In writing: “in writing” also includes communication by email, fax or digital (for example via an online interface), provided that the identity of the sender and the integrity of the content are sufficiently established.
Service Fees: the commission due to Yourtickets per Ticket sold.
Transaction Fees: the fees that are due to the Payment Service Provider per payment.
Article 2. Applicability
These general terms and conditions apply to the use of the Online Ticket Service, including the purchase of Tickets.
If the Agreement between Yourtickets and the Buyer is concluded via the Yourtickets website, the General Terms and Conditions will be shown to the Buyer when filling in the form, but before sending it out. The Buyer will be explicitly and specifically asked to accept the General Terms and Conditions (active consent).
Yourtickets is at all times entitled to change these general terms and conditions. Changes to these general terms and conditions will be announced by means of an email to the Buyer’s email address, known to Yourtickets. Or by publication of the new terms and conditions on the Yourtickets website. The terms and conditions as they read at the time of the conclusion of the Agreement shall always apply. Therefore, Yourtickets advises the Buyer to consult these terms and conditions of use regularly.
Article 3. Purchasing Tickets
The purpose of the Online Ticket Service is to enable the Buyer to purchase a ticket from an Organiser.
If the Buyer wishes to order a Ticket, they must follow the online ordering procedure. During the ordering procedure, the Buyer must provide certain personal details, including name and date of birth, that are necessary for the delivery of the Ticket. The Buyer guarantees that this information is correct and up-to-date.
If the Buyer has purchased a Ticket from an Organiser using the Online Ticket Service, the Buyer can indicate whether they wish to receive the Tickets on their own or another email address. The Buyer is responsible for entering the correct email address.
The general terms and conditions of the Organiser may apply to the purchase of Tickets from an Organiser, as well as to attending an event. These general terms and conditions be requested at the organization of the event.
By purchasing a Ticket, an agreement is concluded between the Organiser and the Buyer. Yourtickets is not part of this agreement. Yourtickets only acts as an intermediary.
Article 4. Use of the Online Ticket Service
The Account is personal, non-transferable and may only be used by the Buyer. Login details provided or received by the Buyer are strictly confidential and may not be shared with third parties.
The Buyer guarantees that the information and data that the Buyer places on the website is correct, complete and up-to-date.
The Buyer understands and acknowledges that when using the Yourtickets website and the products and services offered thereon, they may be exposed to information and data that may be factually incorrect, insulting, indecent or otherwise objectionable to the Buyer. The Buyer waives all rights and/or (legal) means the Buyer has with respect to the aforementioned information and data against Yourtickets.
The Buyer is explicitly - but not exclusively - prohibited:
a. to use the Online Ticket Service in such a way that the rights of third parties are infringed;
b. to use the Online Ticket Service to distribute computer viruses or material of a defamatory, obscene, offensive or threatening nature;
c. to use the Online Ticket Service for the distribution of material for promotional or advertising purposes (SPAM) without having obtained prior written permission from Yourtickets, unless the addressee has explicitly requested its transmission;
d. to make unlawful use of the Online Ticket Service or the information and/or Content provided on it;
e. to use the Online Ticket Service in such a way that it is damaged, distorted, interrupted, discontinued, overloaded or otherwise made less efficient;
f. to distribute part(s) of the Online Ticket Service, including but not limited to Content published on the website, on any medium whatsoever without the prior written approval of Yourtickets;
g. to change or adapt any part of the Online Ticket Service and/or the systems, programs, services and/or technology belonging to it;
h. to (attempt to) circumvent, disable or otherwise interfere with security related parts of the Online Ticket Service;
i. to use the Online Ticket Service or the systems, programs, functionality and/or technology thereof for business use without the prior written approval of Yourtickets. This prohibition includes among others:
i. to (re)sell access to the Online Ticket Service of Yourtickets on another website, in particular with the purpose of generating advertising and/or (subscription) income; and/or
ii. the further distribution of the services offered by Yourtickets, among other things with the aim of generating income by means of business activities that are largely similar or comparable to the business activities driven by Yourtickets;
j. to collect (part of) the content of the Online Ticket Service or (personal) data concerning visitors to the Online Ticket Service, whether or not by using an automated system.
Yourtickets is at all times entitled to set further requirements and guidelines for the Content and the Online Ticket Service and to remove Content and services that do not meet these (new) requirements and guidelines from the Online Ticket Service and from its systems, without being obliged to pay any compensation or restitution to the Buyer.
Yourtickets or the Organiser are entitled to set a maximum number of Tickets per order and Account.
Article 5. Prices and price increase
Yourtickets is entitled to adjust the price of the Service Fees at any time. The changed prices are only valid for new Tickets.
Article 6. Payment
Payment is made by online payment (iDeal, credit card, debit card, PayPal or Bitcoin). A Payment Service Provider (Mollie) will be used. Within the framework of the payment, Yourtickets can share (personal) data of the Buyer with the Payment Service Provider. The payment terms of the Payment Service Provider apply to the payments made.
After payment has been made, Yourtickets is no longer able to refund any amounts paid. If the Buyer is of the opinion that they are entitled to a refund of any amount, the Buyer must contact the Organiser.
Article 7. Approval period and right of withdrawal
The applicability of any approval period or cooling-off period is expressly excluded. Due to the nature of the product (leisure services with a fixed date), no approval period applies to the sale of Tickets, not even in the case of a consumer distance purchase within the meaning of Article 7:46a sub b of the Dutch Civil Code. The Buyer is therefore not entitled to revoke the Agreement.
Article 8. Availability of the Online Ticket Service
Yourtickets aims to ensure maximum accessibility and availability of the Online Ticket Service. The Buyer is not entitled to any compensation, refund or setoff if the Online Ticket Service is not available or accessible at any time (whether or not for maintenance or as a result of any malfunction).
Yourtickets is entitled to temporarily restrict or deny access to the Online Ticket Service without being obliged to pay any compensation to the Buyer, if this is necessary as a result of maintenance or troubleshooting.
Yourtickets can change the Online Ticket Service at any time and at its own discretion and for any reason. Yourtickets does not need the prior consent of the Buyer.
Article 9. Intellectual property
The Content on the Online Ticket Service is protected by copyright. The Buyer is not permitted to save (with the exception of the Content required to use Online Ticket Service), reproduce, modify, publish, distribute or transmit, sell or otherwise transfer or grant any rights to the Content without the prior written consent of the copyright holder.
By posting Content on the Online Ticket Service, the Buyer grants Yourtickets a non-exclusive, royalty-free, transferable and sub-licensable worldwide license to use, reproduce, adapt, translate, distribute, publish and create derivative works of the Content, and to publish, reproduce or use the Content for promotional purposes in all known and future media.
Article 10. Functionalities of third parties
The Buyer may, at their own discretion and risk, use functionalities that connect the Online Ticket Service or the Buyer’s Account on the Online Ticket Service with services of third parties (“Applications”), after which such Applications may interact with, connect to or collect and/or exchange information with the Buyer’s Account on the Online Ticket Service. By using such Applications, the Buyer acknowledges and agrees to the following: (i) if the Buyer uses an application to share data, the Buyer consents to the sharing of data about the Buyer’s Account on the Online Ticket Service, (ii) the use of the Applications may result in the disclosure of personally identifiable data and/or may be associated with the Buyer, even if Yourtickets has not provided this data itself, and (iii) the use of Applications takes place at the Buyer’s own discretion and risk, and the Buyer will indemnify Yourtickets for activities that occur in connection with the Applications.
The use of Applications of third parties may be subject to the terms and conditions of use of these third parties.
Article 11. Liability of Yourtickets
Yourtickets aims at the adequate functioning of the Online Ticket Service and the underlying systems and strives for an optimal user experience and maximum availability or accessibility. Yourtickets does not guarantee, however, that the Online Ticket Service or the underlying systems shall always function without interference and continuously. In this respect, Yourtickets points out that it also depends on third parties. Yourtickets is therefore not liable in case internal or external causes interfere with the functioning of the Online Ticket Service or the underlying systems, also, in that case, Yourtickets is not obliged to any refund or compensation.
Yourtickets accepts no liability for and cannot guarantee that:
a. the Online Ticket Service meets all the requirements and wishes of the Buyer;
b. the Online Ticket Service is error-free, safe and faultless at all times;
c. potential errors in software or program code can be corrected;
d. the Content in the Online Ticket Service is correct, complete and up to date;
e. no unauthorized access to or unlawful use of the Online Ticket Service or systems of Yourtickets will be made by third parties.
In the communication between Buyers themselves or between the Buyer and Yourtickets, Yourtickets is in no way liable for misunderstandings, delays or unclear messages caused by the use of the Online Ticket Service of Yourtickets.
4. Yourtickets will in no case be liable for any form of damage, direct or indirect, in any way caused by or resulting from:
a. the use of the Online Ticket Service of Yourtickets;
b. software errors in the Online Ticket Service of Yourtickets;
c. inaccessibility to the Online Ticket Service of Yourtickets, due to technical causes, incorrectly provided URL or non-functioning email address of the Buyer;
d. maintenance and calamities;
e. consequential damage.
Yourtickets is not liable for damage suffered by the Buyer or a third party as a result of a visit to an event of the Organiser.
The exclusions and limitations of liability in these General Terms and Conditions do not apply if and insofar as there is intent or gross negligence on the part of Yourtickets.
Article 12. Intermediation
Yourtickets only makes the use of the Online Ticket Service available, but in no case forms part of an Agreement that is concluded between the Buyer and an Organiser or a third party through the use of the Online Ticket Service. Yourtickets only facilitates the sale of Tickets via the Online Ticket Service and only acts as an intermediary.
If the event for which the Buyer has purchased Tickets is cancelled by the Organiser or does not take place for any other reason, and the Organiser decides to reimburse the Buyer for the costs of Tickets, Yourtickets retains the right to the paid Service Fees. No refund of Service Fees or Transaction Fees will be made.
Article 13. Exclusion from use
Yourtickets grants the Buyer permission to gain access to the Online Ticket Service of Yourtickets and to use it in accordance with these General Terms and Conditions. Yourtickets reserves the right to refuse the Buyer (further) access to the Online Ticket Service and to close the Buyer’s Account and to remove Content of the Online Ticket Service placed by the Buyer and from the systems, if the Buyer acts in violation of these terms and conditions, without Yourtickets being obliged to pay any compensation to the Buyer.
Any damage Yourtickets suffers as a result of the Buyer’s failure to comply with these terms and conditions shall be fully recovered by Yourtickets from the Buyer.
Yourtickets is not obliged to remove the Buyer’s data or Content placed by the Buyer from its systems after the Account has been closed, or to keep them stored for any longer.
Article 14. Links to third-party websites
Yourtickets’ Online Ticket Service may contain links to third-party websites. Yourtickets is in no way responsible for the content of these websites. Links placed by Yourtickets does not imply in any way an implicit approval of the content of these websites or web pages.
Article 15. Indemnity
The Buyer indemnifies Yourtickets against potential or alleged claims of third parties, including claims of third parties (including in any case the Organiser and other Buyers), who in connection with the use of the website or by the Buyer on the Online Ticket Service suffer damage and whose cause is attributable to the Buyer. If Yourtickets is sued by third parties in this respect, the Buyer is obliged to assist Yourtickets both extrajudicially and judicially and to immediately do all that may be expected of them in that case. If the Buyer remains in default with regard to taking adequate measures, Yourtickets is, without notice of default, entitled take measures. All costs and damage on the part of Yourtickets and third parties as a result of this will be entirely for the account and risk of the Buyer.
Article 16. Complaints
Complaints about the operation of the Online Ticket Service or the Content contained thereon can be submitted in writing by email to Yourtickets: info@yourtickets.nl.
Complaints must be reported to Yourtickets within 30 days after the complaint arose.
Yourtickets makes every effort to answer any complaints within 7 days and to deal with them satisfactorily within 30 days.
Complaints that are not submitted in the manner mentioned in this article or within the period stated therein, will not be dealt with by Yourtickets.
Article 17. Data protection
Yourtickets shall at all times comply with the relevant regulations regarding the protection of personal data. This compliance implies, among other things, that Yourtickets will not make the company and personal data of the Buyer available to third parties, unless this is necessary for the execution of the agreement, the Buyer has given permission or Yourtickets is forced to do so by an order given by a competent authority.
Yourtickets takes the reasonably possible technical and organisational measures for the safety and security of its systems, taking into account the nature of the risks, the state of the art and the costs of implementation of the measures.
Article 18. Applicable law and choice of forum
Dutch law applies to all agreements concluded by Yourtickets with the Buyer, unless parties have agreed otherwise in writing.
Any dispute between Yourtickets and the Buyer regarding the use of the Online Ticket Service shall exclusively be submitted to the competent Dutch court in Amsterdam, unless a mandatory provision is against treatment by this court.
The Dutch text is always decisive for the content and interpretation of these general terms and conditions and any translations thereof.
Er zijn geen tickets geselecteerd
Algemene voorwaarden
Een van de geselecteerde tickets is niet langer beschikbaar. Plaats je bestelling opnieuw.
Had je een of meerdere klachten in de afgelopen 24 uur?:
- hoesten
- neusverkoudheid
- koorts vanaf 38 graden
- benauwdheidsklachten
Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
Heb je het nieuwe coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld (in een lab)?
Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus en heb je in de afgelopen 14 dagen
contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?
Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?